Wednesday, February 18, 2009

RAHSIA PADA SIFAT-SIFAT MATA

Memerhatikan Saiz Mata


Wanita yang saiz matanya lebar kuat berahsia, pemarah, otak kurang cergas, bertindak tanpa fikir panjang, kurang teratur, tiada arah tujuan dan putus asa. Tapi boleh setia. nafsu syahwat tinggi.

Wanita yang saiz matanya sedang tidak banyak berahsia, sederhana, padanya ada pertimbangan, bertanggungjawab, dan dia perlukan belaian mesra suami.

Wanita yang saiz matanya kecil suka cakap banyak, kurang sempuma pertimbangan. Lelaki boleh jadi kelam kabut akibat mulutnya. Dia periang tapi bila marah dia lambat sejuk. Bila bercinta suka tukar kekasih kerana hatinya tidak pernah puas. Boleh bahagia dengannya jika dapat penuhi kehendak duniawinya dan melayan syahwatnya dengan baik.


Memerhatikan Bentuk Mata

Wanita yang matanya tersembul keluar sifatnya baik, rela, tabah, menyenangkan, ikut kata. Tapi mungkin tidak tepati janji, pendendam, tamak, penyamun, dan marah bila tidak puas nafsu syahwatnya.

Wanita yang matanya cengkung ke dalam kurang memuaskan, hidup dengannya boleh sengsara, kata manis tapi bohong, mahu senang, mudah curang, materialistik, bila anda susah dia tidak peduli.

Wanita yang matanya redup itu mudah dipermainkan, tidak dapat kawal emosi, hati tidak tetap, banyak kenalan kurang sahabat, mengumpat, irihati, kejam, kasar, mencemuh, pemarah.


Memerhatikan Sifat Mata

Wanita yang matanya jarang berkerdip itu istimewa, bijaksana, baik pekerti, setia, bertanggungjawab, adil, tidak cerewet, membantu dan membahagiakan.

Wanita yang matanya selalu berkerdip itu pemaaf, senang dibawa berbincang, memahami dan sabar. Wanita ini baik.

No comments:

Post a Comment